Öt kontinens, 20 időzóna, rengeteg olimpiai bajnok, olimpikon, feltörekvő reménység, fiatal és idős rajongó, 24 órás digitális edzés – így lehetne összefoglalni a nagy sikert arató június 23-i online kampányt, amely során a sportolók, bajnokok és a menekültekből álló olimpiai csapat tagjai azt tették, amire az olimpiai világnap hivatott tenni: megmozgatni az embereket.
47 szakág 141 sportolója vett részt online és előre rögzített, különleges, az olimpiai világnap alkalmából rögzített edzésen. A számos közösségi médiafiókon tervezett programokról az egész világon beszéltek, felvillanyozta az embereket.
Az Instagram a 428 milliós bázisával, míg az Olympic-felületek 14,5 millió követőjével osztották meg az olimpia napi tartalmakat.
Az eseményből a nemzeti olimpiai bizottságok és nemzetközi szövetségek is aktívan kivették részüket, illetve a Worldwide olimpiai partnerek és jogosult közvetítők is arra bátorították az embereket, hogy éljenek aktív életet, mozogjanak és ünnepeljék az olimpiai értékeket.
A #stayactive kampánnyal összefonódik a #helathytogether kampány is, amely során a NOB, az ENSZ és a WHO veszi fel a küzdelmet a COVID-19 ellen azáltal, hogy egészségesebb életmódra sarkallja a világot.
(olympic.org, fotó: olympic.org)