A harmadik szakaszt is Zabari János nyerte

„Megy a biznisz, már hobbivá vált”

2016. 06. 22.
Megosztás

A MOB és a Pöttyös közös, Rióra készülő sportolókat is népszerűsítő kampánya során több millió sportolói kártya talál gazdára. A kártyagyűjtés, és azok cseréje maguk a sportolók körében is igen népszerű. Így van ezzel Földházi Zsófia öttusázó is (a képen jobbra).

„Még úgy harmincan hiányozhatnak a készletből, de vannak plusz kártyáim, amiket el tudok cserélni. Megy a biznisz, már hobbivá vált. Az albumomba abc-sorrendben gyűjtöm a kártyákat, aki hiányzik, annak kihagyom a helyét” - vélekedett az ifjúsági olimpiai ezüstérmes, felnőtt egyéni Európa-bajnok öttusázó.

„Nagy boldogság, amikor a párom hazahoz egy-egy csomag Rudit, és vele együtt kinyithatom a csomagolást. Nagy várakozás ilyenkor, kinek a kártyáját találom benne” - tette hozzá Földházi Zsófia, aki a „sima” Pöttyöst és a töltött mogyorósat kedveli leginkább.

A sportolónő azt is elárulta, megtiszteltetés számára, amikor édesanyja a munkahelyéről őt ábrázoló, „aláírandó” kártyákat visz haza.

A Magyar Olimpiai Bizottság a Pöttyös márkával közösen nagyszabású, országos kampányt indított tavasszal, melynek keretében a riói olimpiára készülő sportolókról és számos legendás olimpiai bajnokról a szurkolók által gyűjthető kártya készült.

A több hónapon át tartó országos kampány százmilliós nagyságrendű költségvetését, a kártyák gyártatásától a fogyasztókhoz való eljuttatásán át, a folyamatos reklám- és promóciós tevékenységig, a Pöttyös Túró Rudi gyártója állja.

A Magyar Olimpiai Bizottság (MOB) javaslatára a szurkolói kártyák közé, a riói olimpiára készülő versenyzők mellett, egykori nagy sportolóink arcképe is bekerült.

A 2016. augusztus 31-ig tartó promócióval kapcsolatban bővebb információk a pottyos.hu-n találhatók.

(MOB, fotó: MOB/Szalmás Péter)