Sportszakma és marketing a főtitkári értekezlet fókuszában

Sportszakma és marketing a főtitkári értekezlet fókuszában

2014. 03. 21.
Megosztás

Marketinggel, sportszakmával és támogatásokkal kapcsolatos témák kerültek napirendre a MOB pénteki, főtitkároknak összehívott értekezletén. Az nagy érdeklődést kiváltó eseményre az olimpiai és az olimpián nem szereplő sportágak szakszövetségeinek képviselói is meghívást kaptak.

Az eseményen Fábián László sportigazgató és helyettese, dr. Bartha Csaba az edzőtovábbképzésről, a Kiemelt Edző Programról, a szakmai programok ellenőrzéséről beszélt. "Közös, hatékony, optimális együttgondolkodásra van szükség az edzők továbbképzésének terén, ehhez várjuk a konkrét javaslatokat. Mindemellett a sporttudományi innováció is rendkívül fontos, e témában is várjuk a szövetségek elképzeléseit!" - szólította fel a szövetségeket a MOB sportigazgató-helyettese.

Dr. Géczi Mariann osztályvezető és Farkas Tibor főmunkatárs a versenysport és utánpótlás-nevelés terén nyújtott támogatások aktuális feladatairól adott tájékoztatást.

A főtitkári értekezlet egyik kiemelt témája a MOB marketing-tevékenységéhez köthető. Siklós Erik marketing és kommunikációs igazgató valamint Báthori Zsófia főmunkatárs bemutatta a Magyar Olimpiai Bizottság támogatói körének szolgáltatásait, a nemzeti sportfelszerelés kölcsönzési rendszerét, valamint ismertette az olimpiai szimbólumok (többek közt az olimpiai ötkarika) és a MOB logóinak szabályos használatát.

(Fotó: MOB/Kovács Anikó)