Az olimpiai marketing szemmel

Az olimpiai marketing szemmel

2012. 05. 09.
Megosztás

Május 17-én harmadik alkalommal kerül megrendezésre a Sportmarketing Újragondolva Meetup, amelynek témája ezúttal az olimpiai marketing. A rendezvény először bővül egy expo típusú kiállítótérrel, ahol a sportszervezetek és az üzleti szféra szereplői kapnak megjelenési, bemutatkozási lehetőséget.

Az olimpiai és paralimpiai játékok a földkerekség legnagyobb sporteseménye, amelyet világszerte hatalmas érdeklődés övez. A sportélet mellett a gazdasági szektor is mindent megtesz a közönség kiszolgálásáért: rengeteg pénzt költenek az olimpiával való képzettársítás kialakítására és különlegesen kreatív módon igyekeznek aktiválni ezt a kapcsolatot.

"Az olimpia a kommunikációs szakma egyik csúcspontja, amely gyakorlati esettanulmányokkal szolgál a brandek és hazai sportszervezetek számára az eseménymarketing, valamint a márka- és sztármenedzsment területén. A meetupon megtudhatjuk, hogy melyek a magyar olimpiai értékek, és milyen előnyökkel, illetve kötelezettségekkel jár az olimpiai partnerség. Választ kapunk olyan érdekes kérdésekre, hogy marketing vonatkozásaiban miért hatalmas lehetőség az olimpia, és hogyan lehet kezelni kommunikációs szempontból a ciklikusságot a négyévente jelentkező sportesemény kapcsán" nyilatkozta Zsédely Péter a rendezvény főszervezője.

A sportolók, sportvezetők, sportmarketingesek, valamint a vállalati szféra marketingesei érdeklődésére számot tartó eseményen Domán Éva (a Ringier marketing igazgatója), Mihók Ildikó (a Magyar Olimpiai Bizottság marketing és kommunikációs igazgatója), Gömöri Zsolt (a Magyar Paralimpia Bizottság elnöke), Gergely István (kétszeres olimpiai bajnok vízilabdázó), Grand József (az olimpiai beszállító Polaritás Kft. tulajdonosa, cégvezetője), a Samsung képviselője és Jagodits Rómeó (Magyar Futballmarketing Műhely alapítója) fejtik ki véleményüket a témában. Az ötkarikás játékokhoz különböző területeken keresztül kapcsolódó szakemberek speciális tudása és egyéni tapasztalata alapján kerek képet kaphatunk az olimpiai marketing kulcskérdéseiről.

A rendezvény első alkalommal kerül kibővítésre egy expo típusú kiállítótérrel, ahol a sportszervezetek és az üzleti szféra szereplői kapnak megjelenési, bemutatkozási lehetőséget. A kiállítás, amellett, hogy nagyszerű alkalom a kapcsolatépítésre, izgalmas programokkal várja az érdeklődőket.

A féléves rendszerességgel jelentkező Sportmarketing Újragondolva Meetup formabontó kezdeményezés, amelynek célja, hogy összehozza a hasonló érdeklődésű, a sportért tenni akaró embereket, és friss ötletek generálásával, valamint a szakmai kommunikáció elindításával megteremtse a sportmarketing rendszeres fórumát Magyarországon.

További részletek, jegyinformáció, regisztráció

(Forrás: sportforum.hu)