Marketing szeminárium a NOB szervezésében

Marketing szeminárium a NOB szervezésében

2015. 10. 15.
Megosztás

Hetvenegy nemzeti olimpiai bizottság képviselői vettek részt az elmúlt hetekben a NOB szervezésében, Lausanne-ban tartott továbbképzéseken. A Nemzetközi Olimpiai Bizottság, az Olimpiai Szolidaritás Egyesület, valamint a Nemzeti Olimpiai Bizottságok Szövetségének (ANOC) kezdeményezésének első fázisában három szemináriumot rendeztek, míg a sorozat további három eseményét 2016 januárjában és februárjában tartják majd Svájcban.

Az Agenda 2020 reformcsomag 35-ös számú javaslatpontjának megfelelően az említett továbbképzések az egyes nemzetek olimpiai bizottságai számára nyújtanak segítséget, kiterjesztett ismeretanyaggal szolgálnak az ötkarikás marketing és szponzoráció területein: a már megtartott, kétnapos szemináriumok legfőbb témája tehát a NOB és a nemzeti olimpiai bizottságok márkáinak az ötkarikás játékok közötti népszerűsítése volt.

A jövő éve elején újabb konzultációra kerül sor, a fennmaradó összesen 135 nemzeti olimpiai bizottság vehet részt a továbbképzés második fázisában.

(olympic.org-MOB)