Díjakat nyert a MOB és az OTP olimpiai kampánya

Díjakat nyert a MOB és az OTP olimpiai kampánya

2016. 11. 30.
Megosztás


Áprilisban indította útjára a Magyar Olimpiai Bizottság (MOB) és Gyémánt fokozatú támogatója, az OTP Bank a Riaria applikációt, amelyen keresztül a szurkolók közvetlen üzenetekkel támogathatták a riói olimpiára készülő sportolókat. A közös kampány nemcsak az olimpikonok körében volt sikeres, de rangos elismeréseket is begyűjtött.

A Kreatív magazin egyik legrangosabb hazai reklám és btl megmérettetésén, a Lollipop elnevezésű versenyen egy arany (legjobb szponzorációs kampány) és egy bronz (legjobb mobileszköz alapú kampány) Lollipop-ot nyert a kampány.

A legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket díjazó Prizma versenyen 3 díjat kapott a MOB és az OTP közös kampánya: Sport kiemelt kategóriában és Digitális Pr-megoldásokban ezüst, Szponzorációban pedig bronz díjat nyert.

(MOB)