Pozitív európai nézettségi adatok az első valóban digitális olimpián

Pozitív európai nézettségi adatok az első valóban digitális olimpián

2018. 02. 16.
Megosztás


Az amerikai Discovery Communications médiavállalat, mely többek között az Eurosport tulajdonosa, nyilvánosságra hozta a phjongcshangi téli olimpia nyitó hétvégéjének nézettségi adatait.

A közzétett adatok szerint 186 millió európai sportrajongó televízión keresztül, további 26 millióan pedig digitális felületeken, illetve az Eurosport interaktív platformjain követték az olimpia eseményeit. Az olimpia szempontjából kiemelkedő fontosságú piacokon, mint például Svédországban, Norvégiában és Németországban rekordszámú néző követte az olimpia első napjainak eseményeit - írja a corporate.discovery.com.

A csatorna új közvetítési stratégiát dolgozott ki az idei olimpiai játékokra, és egy új, teljes mértékben digitális olimpiát tesz elérhetővé az európai sportszeretők számára. A több mint 50 országban elérhető szolgáltatás a televíziós közvetítéseken kívül az Eurosport Player felületén online, telefonon és tableten is lehetőséget biztosít minden érdeklődőnek, hogy az olimpia minden mozzanatát első kézből követhessék, és saját igényeikre szabhassák.

A csatorna emellett létrehozta az Eurosport Cube névre keresztelt mobil stúdióját, melyben a kiterjesztett valóság és interaktív környezet várja a sportszeretőket. Ez az újítás és a stúdióban közreműködő ismert szakértők, mint például az olimpiai bajnok alpesi síző, Bode Miller 1.1 millió rajongói interakciót generáltak az online felületeken.

Jean-Briac Perrette, a Discovery Networks nemzetközi elnök-vezérigazgatója elmondta: „Phjoncshang az első olimpia a Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal kötött hosszú távú együttműködésünk keretében. Tudjuk, hogy a nézők egyre többet akarnak: nagyobb hozzáférést, több élményt és minél több opciót arra, hogy követhessék az eseményeket – mi pont ezt ajánljuk Európának.”

„Az olimpia első hétvégéje felemelő volt és egyben izgalmas, a nyitóceremóniát és az összes versenyszámot beleértve. Az európai rajongók minden egyes pillanatban jelen voltak a digitális platformokon és együtt éltek az eseményekkel. Bátorítóak az ebben az időszakban mért nézőszámok, és bizakodva várjuk a folytatást” – tette hozzá.

(corporate.discovery.com)