Megkezdődött az utolsó NOB-szemle Szocsiban

Szocsi 2014: Rekordbevétel a marketingből

2014. 01. 31.
Megosztás

Az egy hét múlva kezdődő szocsi olimpia marketingből származó bevétele téli ötkarikás rekordot jelentő 1,3 milliárd dollár (297,5 milliárd forint).

Amint Dmitrij Manevics, az olimpia marketingfőnöke pénteki sajtótájékoztatóján elmondta: az összeg abszolút rekord a téli játékok történetében, másfélszerese a 2010-es vancouverinek, és majdnem eléri a 2008-as pekingi nyári játékok marketingbevételét.

"Annak ellenére tudjuk megközelíteni a pekingi adatokat, hogy a nyári olimpián több sportág és több néző van jelen. Nagyon büszkék vagyunk a rekordra!" - idézte Manevicset a játékok sajtószolgálata.

A szocsi szervezőbizottság a Nemzetközi Olimpiai Bizottság tíz partnerével (Coca-Cola, AtoS, Dow Chemical, General Electric, McDonald's, Omega, Panasonic, Procter&Gamble, Samsung, Visa), valamint 47 orosz szponzorral áll kapcsolatban.

(MTI)