Új kiemelt partnere van a Nemzetközi Olimpiai Bizottságnak

Új kiemelt partnere van a Nemzetközi Olimpiai Bizottságnak

2017. 01. 19.
Megosztás


Az Alibaba Group lett a Nemzetközi Olimpiai Bizottság (NOB) legújabb nemzetközi kiemelt partnere – adta hírül az olympic.org. Az együttműködést a davosi Nemzetközi Gazdasági Fórumon jelentették be a felek.

Az Alibaba Group 2028-ig szóló szerződést kötött a Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal, azaz az előttünk álló három olimpiai ciklusban nyújt felhőszolgáltatást és úgynevezett e-commerce platformokat az olimpiai mozgalomnak. Emellett az új támogató az augusztusban indult Olympic Channel egyik befektetője is lesz.

„Az Alibaba digitális világunkban nagy segítségünkre lesz, hogy megvalósíthassuk az Agenda 2020 legfőbb iránymutatásait – fogalmazott Thomas Bach, a NOB elnöke. – Ez egy úttörő, innovatív együttműködés, amely a Nemzetközi Olimpiai Bizottság hatékonyságát hivatott elősegíteni a 2028-as játékokig, miközben a digitális fejlődésünket is támogatja többek között az Olympic Channelen keresztül.”

Az Alibaba csatlakozott a NOB eddigi kiemelt partnerei közé: Coca Cola, Atos, Bridgestone, DOW, GE, McDonald’s, Omega, Panasonic, P&G, Toyota, Visa.

(MOB)