20240722 MA olimpiai falu torna noi kezi erkezes 010

A világ élmezőnyében a Team Hungary párizsi közösségi média számai

2024. 10. 04.
Megosztás

A Nemzeti Olimpiai Bizottságok Szövetsége (ANOC) csütörtökön közzétette a Redtorch ügynökséggel közös kutatását, amely a nemzeti olimpiai bizottságok párizsi social media tevékenységét elemzi. A Magyar Olimpiai Bizottság (MOB) Team Hungary névre keresztelt felületei több mutatóban is a világ legjobbjai között teljesítettek.

A Nemzeti Olimpiai Bizottságok Szövetségének több mint 100 oldalas elemzésből kiderül, a 2024-es ötkarikás eseményen résztvevő 206 nemzet összesen több mint 10 millió követővel gazdagodott, posztjaikra majdnem 350 millió engagement (aktivitás) érkezett. Érdekesség, hogy bár a posztok száma 23%-kal csökkent nemzetközi viszonylatban a tokiói olimpiához képest, azonban a növekedési ráta (+27%), a kiváltott aktivitás (+77%) és a videómegtekintések száma (+188%) is szignifikánsan nőtt a 3 évvel ezelőtti játékokkal összehasonlítva.

Overall 3rd

A felületek nemzetenkénti összesített rangsora Engagement (posztokra érkezett aktivitás) és Engagement Rate (posztok teljesítménye követőszám arányosan) alapján

ANOC-Redtorch, Paris 2024 Social Media Report

A Team Hungary felületei számos metrikában bekerültek a legjobb húszba, míg Engagement Rate-ben (posztok teljesítménye követőszám arányosan) és videómegtekintésekben is több platformon dobogós helyen zártak az oldalak.

Fb 1st

A nemzetek rangsora Facebookon Engagement (posztokra érkezett aktivitás) és Engagement Rate (posztok teljesítménye követőszám arányosan) alapján

ANOC-Redtorch, Paris 2024 Social Media Report

A 206 vizsgált nemzeti olimpiai bizottság közül a Team Hungary social media felületei az alábbi statisztikai mutatókban teljesítettek kiemelkedően:

3. legmagasabb Overall Engagement Rate (posztok teljesítménye követőszám arányosan)

1. ​legmagasabb Facebook Engagement Rate (posztok teljesítménye követőszám arányosan)

8. legmagasabb Facebook Engagement (posztokra érkezett aktivitás)

5. legmagasabb Facebook Growth Rate (követőszám-növekedés aránya)

2. legmagasabb Instagram Engagement Rate (posztok teljesítménye követőszám arányosan)

5. legmagasabb YouTube Engagement (videókra érkezett aktivitás)

4. legmagasabb YouTube Video Views (összesített videómegtekintés)

3. legmagasabb YouTube Average views per video (átlagos videómegtekintés)

Ig 2nd

A nemzetek rangsora Instagramon Engagement (posztokra érkezett aktivitás) és Engagement Rate (posztok teljesítménye követőszám arányosan) alapján

ANOC-Redtorch, Paris 2024 Social Media Report

Az angol nyelvű kutatás teljes terjedelemben itt érhető el.